Designed by Rowley, Coded by Gulash          All rights reserved          2009

1. Rush: Kicsi, sok fő esetén pörgős játékoknak helyet adó játéktér. A növényzetet fiatal akácfák és kisebb bokrok alkotják, valamint kisebb-nagyobb gödrök, dombok is segítik a rejtőzködést. Továbbá területén található még egy betonozott gödör, egy ugyancsak betonozott falú keskeny járattal, ami újabb taktikai lehetőségeket nyújt. A játéktér mesterséges fedezékekkel is bővítve lett.
2. Sötét: A játéktér nagysága megegyezéstől függ, elég nagy erdőről van szó. Idős, magas fák alkotják a növényzetet, a napfényt szinte tökéletesen visszatartó lombréteggel. A fényhiány miatt aljnövényzet szinte egyáltalán nincs, de a vastag fák jó fedezékül szolgálnak. A látási viszonyok csökkenését talán az kárpótolja, hogy a vastag, száraz avarréteg miatt minden mozdulatot hallani lehet az erdőben.
3. Tó: Egy kis tó egyik partját, egy keskeny sávnyi fasort és a közötte elterülő kisebb rétet magába foglaló játéktér. A vastag, idős fák, az elég sűrűnek mondható aljnövényzet és a szintkülönségek is kiváló rejtőzködésül szolgálnak. Jó taktikai adottsága a helynek a tó partja, ami a játéktér szintjétől méterekkel alacsonyabban helyezkedik el, így a tó partja felől kerülve akár hátbatámadási akciókat is be lehet vetni.

Megjegyzés: A játékterek nevei nem hivatalosak, csupán a csapatunk által rájuk ragasztott nevek. A fórumon várjuk az esetleges játéktér-ajánlatokat, ahol mi még nem jártunk.

A leírások célja, hogy tájékoztatásul, segítségül szolgáljanak a játékosoknak abban, hogy mire számítsanak, milyen öltözéket, felszerelést, fegyvert válasszanak az adott játéktérhez egy játék előtt. Igyekszünk minél több tapasztalatot megosztani.
Tovább >